Alle boeken over callcenters

(Deze pagina is nog in opbouw. Medio februari 2003 zal het volledig gevuld)
Hieronder vindt u alle relevante boeken voor inbound call centers. Deze boeken zijn rechtstreeks te bestellen bij bol.com.

 
Bestellen bij bol.com Call Center Management in volle vaart vooruit Brad Cleveland & Julia Mayben
Dit boek zou onder het hoofdkussen moeten liggen van elke manager van een callcenter waar inbound calls een belangrijk deel van het werk uitmaken. In heldere taal maken Brad Cleveland en Julia Mayben duidelijk waar het bij het managen van een inbound callcenter om gaat. Waar service levels en responsetijden door bepaald worden en hoe afgesproken service levels responserijden gegarandeerd kunnen worden. Hoe pieken in het call-aanbod voorspeld kunnen worden en hoe er op geanticipeerd kan worden. Kortom, dit boek is een praktische handleiding voor elke manager die van minuut tot minuut zijn callcenter onder controle wil hebben.
F&G Publishing
Bestellen bij bol.com


Bestellen bij bol.com Help een klant! Annemiek van Moorst
Annemiek van Moorst ziet kans om een bruikbare blauwdruk van alle aspecten van total relationship management neer te leggen. Aanbevolen voor iedere relatiemanager die niet bang is voor een gezonde dosis creativiteit, inventiviteit, zelfkritiek en het initiëren van veranderingen in zijn of haar organisatie. Vakwerk van een vakvrouw.
Erik de Vlaam, general manager, ICL European Helpdesk Services
Bestellen bij bol.com